اخیراً در فیس بوک این سؤال وجود داشت که از چه روشها یا ابزاری برای تجزیه عناوین تاریخی برای بهینه سازی موتور جستجو می توان استفاده کرد این امر می تواند مهم باشد اگر در یک روز معینی تغییر ایجاد کرده اید و می خواهید در مرحله دوم ارزیابی کنید که آیا این تغییر تأثیر داشته است یا خیر.
یک ابزار کلاسیک برای این برنامه البته web.archive.org خواهد بود . با وارد کردن URL خاص یا اصطلاح جستجو می توانید از بایگانی وب برای بازگشت به موقع استفاده کنید. به عنوان مثال ، ممکن است موارد زیر را پیدا یا پیدا کنید
ضرر web.archive.org البته همیشه این است که هیچ روزانه صفحات شما در اینجا ایجاد نمی شود ، بلکه فقط "ضبط" URL شما در زمان مشخص انجام می شود.
در تصویر زیر مشاهده می کنید که به عنوان مثال اولین عکسبرداری در 5 آگوست 2008 ساخته شده است. یعنی امسال 10 ساله خواهیم شد. Horray!
اما اگر درمورد متون نیست بلکه عناوین واقعی در وب سایت شما است ، مطمئناً Google Analytics در اینجا ابزار بهتری است ، زیرا می توانید داده های بسیار دقیق تری در اینجا کسب کنید. بنابراین: شما در اتاق GA از یک اتاق گزارشگری مربوطه تماس می گیرید. سپس برگه -> صفحات فرود را گزارش دهید و به عنوان یک بعد ثانویه عنوان صفحه را تنظیم کنید.
در مرحله بعد می توانید خطوط مربوطه را علامت بزنید و دقیقاً ببینید که عناوین را در صفحه خود از طریق "خطوط نمایش" تغییر داده اید. در اینجا تصویری از آنچه می تواند به نظر برسد ، آورده شده است. مزیت این است که شما دقیقاً می توانید هنگامی که این تغییرات را ایجاد کرده اید مشاهده کنید.
گزارش Google Analytics را برای بارگیری در اینجا آماده کرده ام . با استفاده از این گزارش ، می توانید دقیقاً هنگامی که در عناوین شما تغییراتی ایجاد شده است ، آنالیز کنید.
نکات SEO: 5 ترفند SEO برای استفاده روزمره